Atvykimas, Buenos Airės | Ginalas Dakaras 2018

2018.01.15

Kelionė prasidėjo gana nelengvai – skridome nuo Stambulo iki Buenos Airės daugiau nei 18 valandų (su degalų pasipildymu San Paule). Tačiau skrydis nebuvo sunkiausia kelionės dalis – atskridus iš lietuviškos žiemos prisitaikyti prie beveik 40 laipsnių karščio –čia buvo tikras išbandymas!

Ryte kelionę pradėjome nuo vizito STIHL įmonėje Argentinoje. Buvome priimti labai šiltai, kadangi įmonės vadovas turi lietuviškų šaknų. Įdomu tai, kad pas juos dabar vasara, todėl didelė dalis žmonių atostogauja. Padovanojome lietuviškos atributikos, kuri labai patiko vadovui Pablo Fijalkauskui ir šis prižadėjo mus aplankyti Lietuvoje.

Susitikimas su lietuviškų šaknų turinčiu generaliniu STIHL direktoriumi Argentinoje – Pablo Fijalkausku.

Kelionė tęsėsi apžiūrint Buenos Aires, kurias mums aprodė Arnaldo Vezviskas – Argentinos lietuvis. Aplankėme didžiausią Argentinoje katedrą, kuriai ilgą laiką vadovavo dabartinis popiežius Pranciškus. Buenos Airės turi daugybę įdomių lankytinų vietų: San Telmo rajoną, kuriame yra daugybė sendaikčių parduotuvių, Porto Madeiros, spalvingą rajoną La Boca, įspūdingas ir prabangias kapines Cementario de la Recoleta. Būtina paminėti ir Argentinos simbolį Mafaldą – komiksų veikėją, kurią myli argentiniečiai. Taip pat pamatėme siauriausią namą Argentinoje (Casa Minima), kurio plotis yra tik 2,2 metrai, o ilgis – vos 13 metrų. Sakoma, kad šeimininkas, suteikęs laisvę savo vergui, pasakė, kad, jei šis nori, gali pasistatyti namą jo žemėje tarp kitų dviejų namų, kadangi nesitikėjo, jog buvęs vergas tokioje siauroje vietoje sugebės įtalpinti pastatą.

Siauriausias namas Argentinoje (Casa Minima), kurio plotis yra tik 2,2 metrai, o ilgis – vos 13 metrų

Buenos Airės pulsuoja tango ritmu – šokančių yra tiek gatvėse, tiek kavinėse. Norėdami daugiau pažinti Argentinos kultūrą, vakare nuvykome į Tango šou, kuris paliko didžiulį įspūdį! Šou papildė ir energingas indėnų pasirodymas. Kitą dieną pasivaikščioję po senamiestį supratome, kad Buenos Airių gyventojai labai atsipalaidavę – kavinės / parduotuvės neturi darbo laiko, bankai užsidaro jau 15 valandą ir tikrai neskuba pradėti dirbti ryte.

Šiuo metu skrendame prie Igvasu (Iguazu Falls) – didžiausių pasaulio krioklių, prie kurių ir apsistosime kelioms nakvynėms. Po truputį artėjame prie Dakaro, Laukite tęsinio!