2025-05-13

STIHL golfo turnyras sostinių golfo klube

2025 metų Lietuvos golfo federacijos (LGF) turas įsibėgėja. Gegužės 10 dieną Sostinių golfo klube įvyko antrasis sezono etapas – STIHL golfo turnyras, subūręs gausų dalyvių būrį ir įtvirtinęs STIHL vardą kaip neatsiejamą šios sporto šakos rėmėją Lietuvoje. Dalyvius pasitiko tvarkinga aikštelė ir draugiška, į meistriškumą orientuota atmosfera – čia svarbus buvo kiekvienas smūgis. Tai vertybės, artimos tiek golfui, tiek STIHL prekės ženklui.

Partnerystė, auganti kartu su sportu

STIHL jau ne vienerius metus bendradarbiauja su LGF ir palaiko profesionalaus golfo augimą Lietuvoje. Mocevičiaus firma „Ginalas“ remia ne tik turnyrus, bet ir stiprina bendruomenę – šiemet STIHL turnyras pasižymėjo itin gausiomis ir prasmingomis dovanomis. Visose trijose turnyro kategorijose – „Gross“, „Stroke Net“ ir „Stableford“ – įsteigti po 4 STIHL dovanų kuponus skirtus įsigyti aukštos kokybės STIHL techniką namų, sodo ar miško priežiūrai.

Turnyro struktūra ir dalyviai
Varžybos vyko pagal Sostinių golfo klubo nuostatus, žaidėjai buvo suskirstyti į tris pagrindines grupes:

  • „Gross“ (be HCP) – atskiros vyrų ir moterų įskaitos
  • „Stroke Net“ – žaidėjams, kurių HCP nuo +8.0 iki 18.0
  • „Stableford“ – HCP nuo 18.1 iki 36.0

Turnyre dalyvavo net 81 žaidėjas, o tai dar kartą parodė augantį susidomėjimą tiek LGF Turais, tiek STIHL organizuojamu renginiu. STIHL turnyras buvo antrasis iš planuojamų 14–15 LGF Turo etapų. Pagal Turo sistemą, į bendrą reitingą skaičiuojami 6 geriausi žaidėjo rezultatai, tad kiekvienas etapas – reikšmingas.

Simbolinė STIHL vieta golfo aikštyne
STIHL partnerystė su golfo bendruomene simboliškai įprasminta – viena iš duobučių Sostinių golfo klube pavadinta STIHL vardu. Tai ženklas ne tik reklamos, bet ir tvirtos ilgalaikės partnerystės tarp verslo ir sporto. STIHL nuoširdžiai dėkoja visiems turnyro dalyviams už entuziazmą, sportinę dvasią ir bendrystę.

STIHL – ten, kur svarbus tikslumas. Golfe ir kasdienybėje.