STIHL connected DUK

Jūsų klausimai, mūsų atsakymai

smart

Diegimo klausimai

Prie kurių gaminių galima tvirtinti STIHL Smart Connector?

STIHL Smart Connector galima tvirtinti prie STIHL ir trečiųjų šalių gaminių. Visas STIHL Smart Connector funkcionalumas gali būti užtikrinamas tik naudojant visiškai palaikomus STIHL gaminius. STIHL Smart Connector tvirtinimo prie visiškai palaikomų STIHL gaminių padėtis numatyta iš anksto. Be to, sistemoje saugomos rekomenduojamos techninės priežiūros instrukcijos, skirtos kiekvienam konkrečiam gaminiui.

Kuo skiriasi „visiškai palaikomi‟ ir „iš dalies palaikomi‟ gaminiai? 

Ideali padėtis, kaip STIHL Smart Connector turėtų būti tvirtinamas prie kiekvieno iš visiškai palaikomų STIHL gaminių, numatyta iš anksto. Be to, sistemoje saugomos rekomenduojamos techninės priežiūros instrukcijos, skirtos kiekvienam konkrečiam gaminiui.

Iš dalies palaikomus gaminius taip pat galima prijungti naudojant STIHL Smart Connector, tačiau nei STIHL Smart Connector tvirtinimo prie tokių gaminių padėtys, nei kiekvienam konkrečiam gaminiui skirtos techninės priežiūros instrukcijos nėra numatytos.

Kokie STIHL gaminiai šiuo metu laikomi „visiškai palaikomais‟?

Toliau nurodyti STIHL gaminiai šiuo metu yra „visiškai palaikomi‟.

 

Grandininiai pjūklai:

MSA 120, MSA 140, MSA 160*, MSA 160T*, MSA 200*, MSA 220*, MS 170, MS 180, MS 201, MS 231*, MS 251, MS 261, MS 362, MS 500i, MS 661*

Teleskopinės aukštapjovės:

HT 56, HT 103, HT 133*

Diskiniai pjūklai:

TSA 230, TS 410, TS 420, TS 440, TS 480i*, TS 500i

Žoliapjovės ir krūmapjovės:

FSA 45, FSA 56*, FSA 130, FS 38, FS 40, FS 55*, FS 56, FS 89*, FS 91, FS 111, FS 131, FS 240, FS 260*, FS 311, FS 360, FS 410*, FS 460, FS 490*, FS 510*, FS 560

„KombiSystem‟, „MultiSystem‟, vejapjovės ir žemės grąžtai:

KMA 130, KM 56, MM 56, KM 111, KM 131, BT 131, FR 131*, FC 91

Pūtikliai:

BGA 45*, BGA 56*, BGA 85, BGA 100, BG 50, BG 56, BG 66, BG 86, BR 430, BR 500, BR 600, BR 700, BR 800

Purkštuvai ir rankiniai purkštuvai:

SH 56, SH 86, SR 430, SR 450

Gyvatvorių žirklės:

HSA 45, HSA 56*, HSA 66, HSA 86*, HS 46*, HS 56*, HS 82, HS 87

Kokie sistemos reikalavimai taikomi, norint naudotis STIHL connected?

Išmanusis telefonas STIHL connected programėlei:

  • Funkcijos: kamera, GPS, „Bluetooth Low Energy 4.0“
  • Operacinė sistema: „iOS 11.0‟ (arba aukštesnė versija), „Android 5.0‟ (arba aukštesnė versija)

Asmeninis kompiuteris STIHL connect pro portalui:

  • „Windows“ arba „Mac‟
  • Interneto ryšys

Kaip teisingai pritvirtinti STIHL Smart Connector prie savo STIHL gaminio?

Tai, kaip teisingai pritvirtinti STIHL Smart Connector, yra parodyta mūsų vaizdo įrašuose apie diegimą. Juos rasite STIHL connected programėlėje arba STIHL connect pro portale, pridėję STIHL Smart Connector.

Ar galiu STIHL Smart Connector naudoti su trečiosios šalies gaminiu?

STIHL Smart Connector naudojimo su trečiųjų šalių gaminiais galimybės ribotos (pvz., nėra su veikimo laiku susijusių techninės priežiūros instrukcijų). Visą bendrą informaciją apie STIHL Smart Connector naudojimą su trečiųjų šalių gaminiais galite rasti naudotojo vadove.

Ar STIHL Smart Connector ir STIHL connected sistemą galima naudoti ir su naudotais gaminiais?

Taip, galima naudoti naudotus gaminius. Išsamesnes instrukcijas rasite naudotojo vadove. Pridedant gaminius ir STIHL connected programėlėje diegiant STIHL Smart Connector, kaip veikimo laiko pradinę vertę galima nurodyti naudoto gaminio jau atitarnautas valandas.

Kur galiu rasti savo gaminio serijos numerį ar brūkšninį kodą?  

Serijos numerį arba (naujesnių STIHL gaminių atveju) brūkšninį kodą rasite savo STIHL gaminio vardinių duomenų lentelėje.

Kaip galiu pridėti gaminį STIHL connected programėlėje arba STIHL connect pro portale?

STIHL connected programėlė

Paleidę STIHL connected programėlę, „Įrangos‟ („Equipment“) skiltyje rasite savo gaminio apžvalgą. Naują gaminį galite pridėti paspausdami „+‟ ženklą naršymo juostoje ekrano apačioje.  

STIHL connect pro portalas

Naujus gaminius galima pridėti pasinaudojus gaminių apžvalgos naršymo juosta.   

Kam naudojamos prie komplektacijos pridėtos montavimo priemonės

Lipni juosta ir prie komplektacijos pridėti varžtai, įskaitant poveržles, pritaikyti „STIHL Smart Connector‟. Klijuodami ar tvirtindami varžtais, naudokite tik prie komplektacijos pridėtas montavimo priemones. Kitų montavimo variantų, pvz., tvirtinimo kniedėmis ar kabelių spaustukais, taikymas priklauso nuo „STIHL Smart Connector‟ tvirtinimo padėties kiekvienu konkrečiu atveju, todėl šios priemonės turi būti parenkamos ir perkamos specialiai. Esant reikalui, žr. informaciją eksploatacijos instrukcijose.    

Pamiršau slaptažodį. Ką daryti?

Prisijungimo ekrane paspauskite „Pamiršau slaptažodį‟ („Forgot Password“) – jums el. paštu bus atsiųsta aktyvacijos nuoroda ir priskirtas naujas slaptažodis.

Kaip galiu prisijungti prie STIHL connect pro portalo?

STIHL connect pro portalą galite rasti https://connect.stihl.com. Prisijungti prie STIHL connect pro portalo galite užsiregistruodami. 

Ar norint naudotis STIHL connect pro portalu reikalinga programinė įranga ar diegimo procesas?  

Ne, STIHL connect pro portalo diegti nereikia. STIHL connect pro – tai naršyklės programa. Prieigai prie portalo užtikrinti reikalingas interneto ryšys.

Kokie prieigos duomenys būtini STIHL connected?

Norėdami prisijungti prie STIHL connected, turite užsiregistruoti STIHL connected programėlėje arba STIHL connect pro portale. Tam reikės el. pašto adreso. Registruodamiesi galite susikurti slaptažodį.

Programėlė neatpažįsta Smart Connector baterijos skyrelyje esančio duomenų matricos kodo. Ką daryti? 

  • Patikrinkite, ar jūsų išmaniojo telefono ryšys veikia.  
  • Pamėginkite paslinkti duomenų matricos kodą į programėlės nuskaitymo langą. Iš naujo sufokusuokite paveikslėlį, bakstelėdami nuskaitymo langą. Jei sufokusuoti nepavyksta, pareguliuokite atstumą tarp išmaniojo telefono ir duomenų matricos kodo. Įsitikinkite, kad apšvietimas tinkamas.   
  • Jei duomenų matricos kodo nepavyksta perskaityti, pasirinkite klaviatūros simbolį meniu juostoje ir įveskite STIHL Smart Connector serijos numerį. 

Kaip galiu įsigyti STIHL connected programėlę?

STIHL connected programėlę galite rasti:

  • „iOS“ operacinę sistemą naudojantiems prietaisams skirtą programėlę – „Store‟;
  • „Android‟ operacinę sistemą naudojantiems prietaisams skirtą programėlę – „GooglePlay Store‟. 

Patarimas: kaip paieškos žodį įveskite „STIHL‟.

Kaip pridėti STIHL Smart Connector prie naujo gaminio?  

Įvedę gaminį, STIHL Smart Connector galite pridėti gaminio išsamiojo rodinio skiltyje „Connector‟. Programėlėje ir portale esantys vaizdo įrašai apie diegimą padės orientuotis.   

Kur rasti savo STIHL Smart Connector duomenų matricos kodą? 

Duomenų matricos kodą rasite po STIHL Smart Connector monetos formos elemento baterija. Atidenkite duomenų matricos kodą, atidarydami dangtelį ir išimdami monetos formos elementą. 

Noriu prie savo įrenginio prijungti STIHL Smart Connector prietaisą. Kaip įvesti jau pradirbtas darbo val.?   

Norėdami prie savo mašinos prijungti naują STIHL Smart Connector prietaisą, kaip veikimo laiko pradinę vertę galite nurodyti naudoto gaminio jau atitarnautas valandas.  

Kaip žinoti, kad Smart Connector nuo STIHL connected programėlės yra nutolęs jai pasiekiamu atstumu? 

Paspauskite ant STHIL Smart Connector simbolio naršymo juostelėje ekrano apačioje. Bus rodomi visi pasiekiami gaminiai.   

Ar galiu vienam gaminiui priskirti kelis STIHL Smart Connector prietaisus? 

Ne, kiekvienam gaminiui gali būti priskirtas tik vienas STIHL Smart Connector prietaisas.  

 

Funkcionalumas

  

Ar Smart Connector įrenginio veikimo valandas fiksuoja, kai išmanusis telefonas yra nepasiekiamas? 

Veikimo valandos fiksuojamos nepriklausomai nuo to, ar prisijungta prie išmaniojo telefono. Nuolatinis ryšys su išmaniuoju telefonu nėra būtinas. Veikimo valandos saugomos STIHL Smart Connector prietaise.  

Kaip galiu pakeisti savo gaminio slapyvardį?

Slapyvardžiai gali būti priskiriami redagavimo režime pridedant naują gaminį arba redaguojant vėliau. Jei gaminiai jau prijungti prie sistemos, nustatymą galite rasti atitinkamame išsamiajame gaminio rodinyje, skiltyje „Redaguoti‟  („Edit“)  

Kaip galiu ištrinti gaminį?

Pasirinkite „Ištrinti‟ („Delete“) gaminio išsamiojo rodinio skiltyje „Redaguoti‟. Gaminys pašalinamas iš jūsų gaminių apžvalgos.   

Kaip galiu ištrinti savo STIHL connected paskyrą?

Savo asmeninę paskyrą galite ištrinti per savo paskyros nustatymus, pasinaudodami STIHL connect pro portalo redagavimo funkcija. Atkreipkite dėmesį, kad visi asmeniniai ir gaminio duomenys bus ištrinti visam laikui.   

Kaip galiu įgalioti kitus darbuotojus?

Kaip įrenginių parko valdytojas galite bet kuriuo metu per atitinkamus naudotojo nustatymus STIHL connect pro portale pridėti papildomus darbuotojus ir priskirti teises. Šiuo būdu galima valdyti ir komunalinį įrenginių parką.    

Kaip galiu pakeisti gaminio paveikslėlį?  

Diegdami naują gaminį, galite iš išmaniojo telefono nuotraukų galerijos pridėti gaminio paveikslėlį. Keisti jau pridėtų gaminių paveikslėlių kol kas negalima. Ši funkcija jau ruošiama.

Alternatyvus sprendimo būdas: ištrinkite ir vėl pridėkite gaminį (gaminio duomenys bus prarasti). Dabar galite fotografuoti iš naujo.   

Kaip galiu pakeisti savo adresą?

Savo naudotojo paskyros adresą pakeisti galite per paskyros nustatymus STIHL connect pro portale. STIHL connected programėlėje adreso pakeisti negalima.  

Kokią darbinę būseną rodo STIHL Smart Connector korpuse esanti LED lemputė?

Priklausomai nuo spalvos STIHL Smart Connector korpuse esanti LED lemputė nurodo elektrinio įrankio darbinę būseną. Darbiniai režimai žymimi taip:

  • įprastas veikimas = dega žaliai;
  • būtina pakeisti bateriją = mirksi raudonai;
  • vidinis gedimas = dega raudonai.

LED lemputė aktyvuojama iš karto įdėjus monetos formos elementą. Siekiant saugoti energiją, LED lemputė po kelių sekundžių užgęsta.  

Ar STIHL Smart Connector būna nuolat prijungtas prie išmaniojo telefono?  

STIHL Smart Connector neprivalo būti prijungtas nuolatiniu aktyviu ryšiu. STIHL Smart Connector periodiškai perduoda dabartinį gaminio veikimo laiką. Perduoti duomenys gaunami automatiškai, jei išmanusis telefonas su STIHL connected programėle yra nutolęs pasiekiamu atstumu.   

Koks didžiausias galimas atstumas tarp STIHL Smart Connector ir išmaniojo telefono?

Didžiausias atstumas tarp STIHL Smart Connector ir išmaniojo telefono – dešimt metrų. Atstumui įtakos gali turėti ir įvairūs veiksniai, pvz., kliūtys.  

Ar veikimo laikas fiksuojamas ir STIHL connected programėlei esant uždarytai?

Veikimo laikas fiksuojamas nepriklausomai nuo STIHL connected programėlės būsenos. Tiesa, jei STIHL connected programėlė aktyvi, veikimo laikas į STIHL connect pro portalą perduodamas kelis kartus per minutę, o STIHL connected programėlei esant neaktyviai, perdavimo intervalas gerokai praretėja.     

 

Įvairūs klausimai

 

Kaip galiu pakeisti STIHL connected programėlės arba STIHL connect pro portalo kalbą?

STIHL connected programėlė
Kalbos nustatymą galite pakeisti tiesiogiai programėlėje, „Nustatymų“ („Settings“) skiltyje.
STIHL connect pro portalas
Kalbos nustatymą galite pakeisti per savo naudotojo paskyros nustatymus skiltyje „Paskyros duomenys‟ („Account Data“)

Ar norint naudoti STIHL connected programėlę būtinas interneto ryšis?

Norint naudoti programėlę, interneto ryšys nėra būtinas. Interneto ryšis nereikalingas net ir naudojant prietaisą su mašinomis, nes duomenys laikinai saugomi STIHL Smart Connector prietaise. Tiesa, interneto ryšys būtinas norint (WLAN arba mobiliuoju duomenų perdavimo ryšiu) perduoti duomenis tarp STIHL connected programėlės ir STIHL connect pro portalo.   

Ar platintojas gali peržiūrėti mano duomenis?

Jei prie savo STIHL connect pro portalo paskyros pridėjote techninės priežiūros paslaugas teikiantį platintoją, jis turės prieigą prie jūsų pagrindinių kliento duomenų. Platintojas prieigą prie konkrečių gaminių mašinų duomenų įgys, jei redagavimo režime sutikote, kad „jūsų duomenys būtų perduoti pasirinktam platintojui.‟
Jei techninės priežiūros paslaugas teikiančio platintojo nepridėjote, jokie kliento ar mašinų duomenys nebus perduodami.

Ar galiu per STIHL connected surasti savo darbuotojus?

Ne, darbuotojų rasti negalima. Tačiau informacija apie įrenginio buvimo vietą galima, jeigu įrenginys su Smart Connector yra šalia išmaniojo įrenginio, kuriame veikia STIHL connected programėlė. Tokiu atveju buvimo vieta užregistruojama automatiškai.

Ką STIHL daro su mano duomenimis iš STIHL connected?

STIHL jūsų asmeninius duomenis, ypač mašinų, gaminio ir naudojimo duomenis, naudoja tik norėdami įgyvendinti su jumis sudarytą sutartį ir palaikyti jūsų gaminius. Be to, remdamiesi šiais duomenimis, kaupiame anoniminę statistiką, kurią naudojame gaminiams ir paslaugoms tobulinti, gaminiams stebėti ir gaminių saugumui užtikrinti.      

Kur galiu asmeniškai kreiptis pagalbos dėl STIHL Smart Connector paleidimo ir naudojimo?

Klausimus galite užduoti savo STIHL techninės priežiūros paslaugas teikiančiam platintojui arba susisiekę bendru numeriu.     

Ar STIHL connected programėlė gali gauti duomenis iš kelių STIHL Smart Connector prietaisų?

STIHL connected programėlė gali gauti duomenis iš visų prie STIHL connected programėlės paskyros priskirtų STIHL Smart Connector prietaisų, kurie nėra nutolę daugiau nei 10 metrų.      

Ar yra trukdančių veiksnių, galinčių turėti įtakos mano STIHL Smart Connector veikimui?  

Veikiant stipriems magnetiniams laukams, jūsų STIHL Smart Connector gali rodyti per ilgą veikimo laiką.     

Ar galiu su STIHL Smart Connector naudoti kitas parko valdymo sistemas?  

Šiuo metu prietaisą galima naudoti tik su STIHL connected sistema.     

Ar gali tuo pačiu metu būti naudojami keli STIHL Smart Connector prietaisai?

Taip, galima vienu metu naudoti kelis STIHL Smart Connector prietaisus. Jei reikia vienu metu nuskaityti kelių gaminių ar STIHL Smart Connector veikimo laikus, šis procesas gali užtrukti ilgiau nei pavienių STIHL Smart Connector prietaisų sinchronizacija su STIHL connected programėle.     

Koks maitinimo šaltinis naudojamas STIHL Smart Connector?

Norint naudoti STIHL Smart Connector, reikalinga IEC-CR 2032 ličio monetos formos elemento baterija.      

Ar galiu naudoti STIHL Smart Connector be išmaniojo telefono?

Norint naudotis visomis STIHL connected funkcijomis, reikalingas išmanusis telefonas bei STIHL connected programėlės ir STIHL connect pro portalo paskyros.
STIHL Smart Connector galima naudoti ir be išmaniojo telefono, tačiau tokiu atveju nebus galima perkelti duomenų iš STIHL Smart Connector į STIHL connect pro portalą.     

Kaip dažnai sinchronizuojami duomenys tarp STIHL connected programėlės ir STIHL Cloud debesies?

STIHL Smart Connector aptikus mašinos veikimą, veikimo laikas kelis kartus per minutę perduodamas į STIHL connected programėlę. Jei STIHL connected programėlė ir STIHL Smart Connector sujungti, o išmaniojo telefono interneto ryšys veikia, gaminio veikimo laikas kelis kartus per minutę sinchronizuojamas su STIHL Cloud debesiu. Jei ryšiai neaktyvūs, duomenys laikinai saugomi bei perduodami pasitaikius kitai galimybei.     

 

Klausimai prieš perkant

 

Kam reikalingas STIHL connect pro portalas?

STIHL connect pro portalas – tai specialiai komercinei paskirčiai skirta skaitmeninė darbo vieta. Joje rasite išplėstinių funkcijų, leisiančių visapusiškai skaitmeniniu būdu valdyti įrenginius. Naudojantis tik STIHL connected programėle, jūsų prieiga prie STIHL connected funkcijų bei analizės ir rodymo įrankių bus ribota.      

Kam reikalinga STIHL connected programėlė?

STIHL connected programėlė – tai centrinis STIHL connected sistemos modulis. Jis būtinas norint jūsų išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio WLAN arba mobiliuoju duomenų perdavimo ryšiu perduoti STIHL Smart Connector surinktus duomenis į STIHL Cloud debesį. Tuomet duomenis galėsite analizuoti STIHL connect pro portale. Naudodami STIHL connected programėlę, galėsite geriau planuoti ir dokumentuoti savo darbus.      

Kokia yra STIHL Smart Connector paskirtis?

STIHL Smart Connector renka informaciją apie mašinos naudojimą. STIHL Smart Connector automatiškai aptinka mašinos veikimą ir nustato veikimo valandas. Savo mašinų veikimo valandas galite peržiūrėti  STIHL connected programėlėje arba STIHL connect pro portale.     

Ar STIHL connected sistema siūlo apsaugos nuo vagystės funkciją?

Šiuo metu STIHL connected sistema (negali būti naudojama kaip signalizacija nuo vagystės) nesiūlo apsaugos nuo vagystės funkcijos.     

 

Techninės priežiūros klausimai

 

Kaip atlikti savo STIHL gaminio techninės priežiūros darbus, jei tai rekomenduoja programėlė?  

Būtini jūsų STIHL gaminio techninės priežiūros žingsniai nurodyti atitinkamame naudotojo vadove.     

Ar platintojas gaus žinutę, jei pridėsiu savo mašinoms skirtą paslaugą?

Techninės priežiūros paslaugas teikiantis platintojas, pridėjus paslaugą prie STIHL connect pro portalo, žinutės negauna. Tik gaminio išsamiajame rodinyje prie įvestos ar rekomenduojamos paslaugos pasirinkus „Susisiekti su platintoju‟ („Contact Dealer"), galėsite platintoją informuoti tiesiogiai el. paštu.    

Ar STIHL connected naudojimas turi įtakos mano STIHL gaminių garantijai?

Ne, su STIHL garantija susiję sprendimai nepriimami, remiantis informacija apie atliktas paslaugas iš STIHL connected.     

 

Trikdžių nustatymo ir šalinimo klausimai

 

Mano STIHL gaminio veikimo laikas nefiksuojamas arba yra nukrypimų. Ką daryti? 

Siekiant užtikrinti, kad veikimo laikas būtų fiksuojamas, svarbu tiksliai laikytis rekomenduojamos prietaiso tvirtinimo ant STIHL visiškai palaikomų gaminių padėties. Tiesa, jei veikimo laikas vis dar netikslus, patikrinkite, ar sandėliuojant, gabenant ir naudojant gaminį 0,5 metrų spinduliu nėra stiprių magnetinių laukų.      

Mano gaminio buvimo vieta nenurodyta arba neatitinka realios vietovės. Ką daryti?

Buvimo vietos analizė nėra skirta lokalizacijos funkcijai, ji skirta programėlės analizei. Norint, kad būtų rodoma teisinga buvimo vieta, išmanusis telefonas su STIHL connected programėle ir atitinkamas STIHL gaminys eksploatacijos vietoje negali būti nutolę vienas nuo kito daugiau nei dešimt metrų.    

Įdėjus monetos formos elementą, LED lemputė STIHL Smart Connector korpuse neužsidega. Ką daryti?

Įsitikinkite, kad įdėtas įkrautas CR 2032 tipo monetos formos elementas ir poliškumas teisingas. Jei LED lemputė neužsidega, perdėkite bateriją. Jei LED lemputė vis dar neužsidega, įdėkite naują bateriją. Kilus kitiems klausimams, kreipkitės pagalbos į techninės priežiūros paslaugas teikiantį platintoją.     

LED lemputė STIHL Smart Connector korpuse mirksi raudonai. Ką daryti?

Mirksinti raudona LED lemputė reiškia, kad baterija senka. Pakeiskite ją.     

LED lemputė STIHL Smart Connector korpuse kelias sekundes dega raudonai. Ką daryti?

Jei LED lemputė kelias sekundes dega raudonai, tai žymi STIHL Smart Connector vidinį gedimą. Kreipkitės pagalbos į savo platintoją.    

Diegdamas STIHL connected programėlę, negaliu rasti STIHL Smart Connector. Ką daryti?

Patikrinkite ar:

  • Jūsų išmanusis telefonas su STIHL connected programėle nenutolęs nuo STIHL Smart Connector daugiau nei dešimt metrų. Atpažinimo procesas gali trukti iki 60 sekundžių.
  • Savo išmaniajame telefone aktyvavote buvimo vietos nustatymą ir „Bluetooth‟.
  • Išmanusis telefonas atitinka sistemos reikalavimus.
  • Pašalinta izoliacinė plėvelė tarp monetos formos elemento ir kontaktų STIHL Smart Connector korpuse.
  • Baterija įdėta laikantis teisingo poliškumo.
  • Įdėjus bateriją, LED lemputė STIHL Smart Connector korpuse kelias sekundes dega žaliai.

Jei po šios patikros Smart connected programėlėje vis dar negalite rasti Smart Connector, per STIHL connected programėlę pateikite prašymą dėl pagalbos.    

STIHL connected prog. neranda jokių Smart Connector prietaisų ir neteikia jokių naujausių duomenų.

Patikrinkite ar:

  • Ar atmesta STIHL connected programėlės sutrikimo galimybė. Jei būtina, atsijunkite nuo STIHL connected programėlės, uždarykite ją, vėl atidarykite ir prisijunkite.
  • Baterija įdėta laikantis teisingo poliškumo.
  • Baterija nėra išsekus. Jei reikia, įdėkite naują bateriją.

Jei duomenys neatsinaujina, per STIHL connected programėlę pateikite prašymą dėl pagalbos.

 
Prenumerata el. paštu